Friday, March 30, 2012

Wah!! Saya Nak Benda Ni Ada Masa Wedding Saya Nanti!!

Hello and assalamualaikum semua.. ok, jari ni rasa macam kebas-kebas je nak menaip tapi bila dah letak kat keyboard tetiba rasa malas tu muncul.. *sambil pukul-pukul jari-jemari yang comel tu..hehehe.. ok, hari ni esya nak update pasal cupcake.. anda sukakan cupcake yang comel-comel tu?? mesti suka kan kan kan?? *angguk-angguk kepala sambil jawab " ye, saya memang sukakannye".. hehe.. esya akan tunjuk beberapa jenis cupcake yang sesuai untuk wedding.. sape-sape yang nak kawin tu boleh la cuba buat kelainan sikit.. 









Amacam?? comel bukan.. esya tengok pon tak sampai hati nak makan sebab terlampau comel.. insyaallah bila esya dah naik pelamin nanti, esya akan buat macam ni.. Amin~~.. so korang pon boleh buat bila nak kawin.. mesti korang dah meleleh air liur kan.. ok, ambik tisu lap ye.. hehe.. tu saje.. bye sayang :)